Moda to potężna branża, która dotyczy każdego z nas. Nawet osoby, które deklarują małe zaangażowanie w trendy, chętnie kupują nowe elementy garderoby. Świetnym miejscem na spotkanie z nowościami są galerie handlowe. Warszawa i inne miasta mają swoje sztandarowe obiekty handlowe z butikami odzieżowymi. Coraz częściej prezentuje się w nich także pokazy mody. Na co mogą liczyć ich organizatorzy?
Od trendów do codziennego użytkowania
Zainteresowanie modą rośnie. Badania pokazują, że w skali roku kupujemy coraz więcej ubrań. Stajemy się też bardziej wybredni, ponieważ chętniej kupujemy nieco droższe tekstylia niż jeszcze kilka lat temu. To też jeden ze światowych trendów, który do nas dotarł – inwestowanie w droższe ubrania w miejsce kompulsywnych zakupów, które nie bardzo nam się przydają. Dla wielu z nas jedyne miejsce, gdzie kupujemy ubrania to galerie handlowe. Warszawa ma statystycznie najwięcej światowych marek, także sieciówek. To tam można znaleźć kolekcje, oparte na bieżących propozycjach największych projektantów. Każda marka dopasowuje je do swojego wizerunku, a klient ma przez to możliwość szerszego wyboru.
Pokaz mody w sąsiedztwie butików
Nasze przyzwyczajenia zakupowe są bacznie obserwowane przez firmy, monitorujące zachowania konsumentów. Dzięki temu moda stała się nam jeszcze bliższa. Galerie handlowe w Warszawie coraz częściej organizują pokazu mody jako formę promocji. Konkretna marka chce pokazać nową kolekcję w takiej wersji, jaka zainteresuje klientów. Kupując ubrania, często mamy problem z tym, jak wkomponować je w codzienną lub odświętną stylizację. Pokaz mody daje nam odpowiedzi na tego typu pytania. Proste lub nieoczywiste zestawienia można podpatrzeć i przenieść do swoich modowych wyborów. Pokaz mody może stanowić samodzielny event, choć często stanowi także jedną z atrakcji.
Piękne stroje i atrakcyjne kobiety
Event modowy to praca całego zespołu. Do takich działań dostosowane są wszystkie nowoczesne galerie handlowe. Warszawa organizuje takich imprez najwięcej, ale inne miasta również stawiają na podobne atrakcje. Standardowe rozwiązanie, czyli pokaz strojów to jednak już za mało. Klientki chcą wiedzieć więcej, więc coraz częściej mogą liczyć np. na porady stylistki. Dzięki temu łatwiej dopasować ubrania do swojej figury oraz wieku i stanowiska. Dla marki to świetna okazja, by pokazać, że nie tylko chce sprzedać kolekcję, ale interesują ją realne potrzeby konsumentek. Pokaz mody nie musi mieć ogromnego budżetu. Wiele zależy od grupy docelowej i miejsca, jakie wybierze się na taki event.
Galerie handlowe to obiekty, które mają coraz większe doświadczenie w organizowaniu pokazów mody. Warto wykorzystać ich potencjał, np. zlecając takie wydarzenia cyklicznie.